تفاهم نامه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی منعقد شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، سید کاظم موسوی گفت: در راستای اجرای سیاست های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و اجرایی نمودن مصوبات هیئت وزیران، تفاهم نامه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و گلخانه ای از مزرعه تا سفره بین استانداری، شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری شیراز و سازمان تعاون روستایی استان فارس منعقد شد.

به گفته وی؛ تفاهم نامه مذکور به منظور حمایت از تولیدکنندگان و کاهش حاشیه بازار محصولات کشاورزی و عرضه مستقیم این محصولات به مصرف کنندگان است.

موسوی اظهارکرد: تامین پایدار محصولات کشاورزی و باغداری از زمان تولید تا بسته بندی و لیبل گذاری و عرضه مستقیم در غرفه های شهرداری به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان باغداران و کشاورزان در طول سال از سراسرکشور توسط سازمان تعاون روستایی استان فارس انجام می شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس ابراز کرد: برنامه ریزی، حفظ تنوع محصولات عرضه شده در غرفه ها، کیفیت محصولات و فرآیند توزیع محصول در سطح غرفه ها تحت نظارت این سازمان می باشد.

موسوی بیان کرد: به جز میوه های فصلی که تامین آنها در خارج از فصل محصول غیر ممکن است عرضه بقیه محصولات کشاورزی در تمام طول سال با کیفیت و قیمت مناسب در بازار چه تداوم دارد.

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=8194

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *