توسعه گلخانه ها و رفع موانع تاسیس آن در شهرستان استهبان

       مدیر جهاد کشاورزی شهرستان استهبان از برنامه ریزی اجرایی توسعه سطح گلخانه در شهرستان استهبان خبر داد و گفت: برنامه توسعه و رفع موانع گلخانه در شهرستان در دستور کار قرار دارد و ستاد توسعه گلخانه های شهرستان فعالانه با برگزاری جلسات متعدد با حضور فرماندار، رییس شرکت شهرک های گلخانه ای، کارشناس باغبانی سازمان و مدیریت و رؤسای ادارات مربوطه در شهرستان پتانسیل ها و موانع توسعه گلخانه را بررسی می نماید.

جلسه ستاد گلخانه

مهدی اعیان منش عنوان کرد: ستاد توسعه گلخانه شهرستان با برگزاری جلسات، با حضور مسئولین شهرستان و استانی به بررسی پتانسیل های شهرستانی، سرمایه گذاری در بخش گلخانه، رفع موانع موجود، مشکلات شهرک گلخانه ای انجیرک، احداث گلخانه جدید به عنوان اولویت سازمانی می پردازد و در سال جاری مشکلات 8.5هکتار گلخانه در حال تاسیس را برطرف نموده است.

وی افزود: شهرستان استهبان در حال حاضر دارای 10.5 هکتار گلخانه می باشد که 8.8 هکتار آن فعال است و با حل مشکل شهرک گلخانه ای انجیرک 8 هکتار به این سطح اضافه خواهد شد.

مهدی اعیان منش در ادامه گفت: با توسعه گلخانه ها، استفاده بهینه تر از منابع آبی و افزایش محصول در واحد سطح با کنترل بهتر آفات و بیماری ها خواهیم داشت و برنامه توسعه گلخانه های شهرستان در اولویت های اجرایی این مدیریت می باشد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=21621

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *