سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سروستان معرفی شد

در یک نشست با اعطای حکمی از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، هومان جلالی دوقزلو به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان ، در این نشست محسن محمدی صفری کوچی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و علی ارغون مشاور رئیس این سازمان و مسئول امور شهرستان ها، تعدادی از مسئولین شهرستانی و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان حضور داشتند.

در این جلسه ضمن معرفی جلالی دو قزلو از تلاش ها و اقدامات محمد صادق فانی مدیر سابق جهاد کشاورزی شهرستان سروستان که پیش از این به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا منصوب شده است با اهدای لوح، تقدیر و قدردانی شد.

جلالی دوقزلو دارای مدرک کارشناسی ارشد زراعت و اصلاح نباتات است و قریب به 24 سال سابقه خدمت در وزارت جهاد کشاورزی را دارد که پیش از این کارشناس مسئول راه اندازی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده است؛ وی سابقه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان و ریاست مراکز جهاد کشاورزی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

photo3781736935.jpg

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=11899

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *