تشکیل اکیپ پایش منطقه سوباتان در شهرستان پاسارگاد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد از پایش حوزه کشاورزی منطقه سوباتان این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد، یحیی مرادی با اشاره به وسعت پهناور این منطقه و دور از دسترس بودن آن، تصریح کرد: با تشکیل یک اکیپ از کارشناسان ادارات مختلف پایش منطقه سوباتان در یک روز […]

مصاحبه اختصاصی رسانه کهن دیار پاسارگاد با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد

مهندس مرادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد: با توجه به حذف مالیات عاملین توزیع اقلام تنظیم بازار ، از کسبه ای که متقاضی عاملیت پخش اقلام تنظیم بازار می باشند تقاضا داریم جهت ثبت نام به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند. مهندس یحیی مرادی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد با اشاره به توزیع اقلام […]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از اساتید دانشکده کشاورزی شیراز تجلیل کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد در راس هیئتی در جمع اساتید و اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز حاضر شد و ضمن تبیین و تشریح خط مشی ارتباطی سازمان متبوع خویش با دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز از رئیس و اساتید این دانشکده تجلیل و تقدیر کرد.

در اولین سال اجرای طرح؛تحقق ۱۱۵ درصدی طرح جهش تولید در دیمزارهای فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از تحقق ۱۱۵ درصدی سطح زیر کشت اراضی دیم در طرح جهش تولید در دیمزارهای این استان در سال زراعی جاری خبر داد و گفت: این طرح در سطحی بیش از ۲۴۳ هزار هکتار از اراضی دیم ۱۶ شهرستان این استان به اجرا درآمده است.

حریق یک مزرعه در قیروکارزین را خاکستر کرد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: حریق در یک مزرعه جو دیم ۱۲ هکتاری در روستای هفت آسیاب بخش افزر این شهرستان محصول کشاورز را خاکستر کرد و موجب بروز خسارت سنگین شد.