برداشت از مزارع گندم و جو فسا آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: برداشت گندم و جو از بالغ بر 15 هزار هکتار مزارع این شهرستان آغاز شده است که این عملیات تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

ثبت 212 درخواست در سامانه مدیریت پنجره واحد زمین فارس

 سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از ابتدای راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در این استان تا کنون 212 درخواست به این مدیریت ارسال شده که در حال بررسی و طرح در کمیسیون ذی ربط است.

پیش بینی برداشت بیش از 210 تن زیره در سروستان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان گفت: پیش بینی می شود بیش از 210 تن زیره سبز از 700 هکتار مزارع زیر کشت این گیاه دارویی در این شهرستان برداشت و روانه بازار مصرف شوند. 

برداشت 500 هکتار چغندر قند در کازرون آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از آغاز برداشت چغندرقند پاییزه در سطح  500 هکتار از مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات براشت چغندر قند پائیزه تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

توجه به حوزه دام، طیور و آبزیان افزایش بهره وری را به دنبال دارد

نماینده مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید شکاف فنی و تکنولوژی بین ایران و کشورهای پیشرفته کاهش یابد، گفت: توجه به حوزه دام، طیور، آبزیان و شیلات می تواند با شعارهای عدالت اجتماعی سازگاری داشته و افزایش بهره وری، اشتغال قابل توجه، تامین غذا و امنیت غذایی را به دنبال داشته باشد.