دکتر حسن زمانی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم آغاز هفته جهاد کشاورزی و گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی را تبریک گفت.

 

دکتر زمانی8

?کشاورزی یکی از قطب‌های اصلی در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور است چرا که علاوه بر استقلال و خودکفایی ملی؛ زمینه اشتغال وسیع، آبادانی و به دنبال آن صادرات را فراهم می‌کند .

?امروزه بخش کشاورزی و دامپروری به عنوان یکی از بخش های بنیادین نظام اقتصادی کشور با استفاده از تمامی ابزارها، نیروهای متخصص وکارآمدترین تکنیک ها برای دستیابی به اهداف عالی خود که همانا استقلال، امنیت غذایی و توسعه همه جانبه است درحال تلاش است.
?در آغاز هفته جهاد کشاورزی و گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که یادآور مجاهدتها و زحمات شبانه روزی جهادگران در سالهای آغازین انقلاب اسلامی تا به امروز بوده اینجانب هفته جهادکشاورزی را به مجموعه کارکنان جهادکشاورزی و همه تلاشگران این عرصه بویژه کشاورزان زحمتکش شهرستان جهرم تبریک عرض می نمایم، امید است با تأسی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایران قوی در جهت خدمت رسانی به مردم، افزایش تولید تا مرحله خودکفایی محصولات کشاورزی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23609

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *