زنبوردار کازرونی نمونه استانی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: در سی و هفتمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های بخش کشاورزی استان فارس یک پرورش دهنده زنبور عسل از این شهرستان به عنوانه نمونه استانی معرفی شد.

image 21 06 2023 872

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون حمید رشیدی تصریح کرد: حیدر پذیر زنبوردار کازرونی با ۲ هزار کلنی زنبور عسل و رکورد تولید سالانه ۴۰ تن عسل در آئین مذکور به عنوان نمونه استانی معرفی و از وی تجلیل شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه انتخاب نمونه های بخش کشاورزی به عنوان روش ترویجی و با هدف الگو سازی از بهره برداران موفق در بهره وری مطلوب از منابع تولید برای سایر تولید کنندگان انجام می شود، افزود: در سال گذشته بیش از ده نمونه زیر بخش های مختلف بخش کشاورزی شهرستان کازرون شناسایی و معرفی شدند که از این بین یک نفر نمونه استانی انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه معرفی و تجلیل از تولید کنندگان برتر با هدف ارتقای جایگاه حرفه ای کشاورزی، ایجاد انگیزه برای فعالان بخش و تشویق آنان به منظور تلاش و استمرار در تولید صورت می گیرد، اظهار کرد: رعایت توسعه پایدار و حفظ امنیت زیستی، ایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی و کاهش ضایعات محصول تولیدی از جمله معیار های انتخاب نمونه ها است.

رشیدی ضمن تبریک به تولید کنندگانی که به عنوان قهرمانان تولید، تلاش هایشان به بار نشسته و ثمره شیرین آن در رشد مثبت اقتصادی کشور به ظهور رسیده، از خداوند منان برای جامعه بزرگ فعالان، بهره برداران و کشاورزان، آرزوی توفیق روزافزون کرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=18046

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *