تشکیل ۲۱ پرونده تعزیراتی در جهاد کشاورزی سروستان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۱فقره پرونده تعزیراتی با مجموع جریمه ای به مبلغ ۴۸۰ میلیون ریال در این شهرستان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است .

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان ، هومان جلالی دوقزلو تصریح کرد: این تعداد پرونده به دنبال ۲۸۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مرتبط با توزیع کالاهای کشاورزی توسط بازرسین تشکیل شده است.

این مقام مسئول با اذعان به اینکه نظارت بر بازار کالاهای اساسی در اولویت برنامه های جهاد کشاورزی شهرستان سروستان قرار دارد، اظهار کرد: تمام شبکه تامین، تولید و توزیع کالاهای اساسی تحت نظارت جهاد کشاورزی است.

وی افزود: بازرسی های روزانه هم به صورت دوره ای و هم به صورت شکایت محور از اصنافی مثل نانوایی ها، میوه فروشی ها، سوپرمارکت ها، مرغ فروشی و قصابی ها، عطاری ها، گل فروشی ها و فروشگاه های سموم انجام می شود.

او ابراز کرد: این مدیریت جهت ساماندهی بازار علاوه بر بازرسی و نظارت و تشکیل پرونده تعزیراتی، اقدامات تشویقی برای کسبه خوشنام نیز در دستور کار دارد به نحوی که در هفته جهاد کشاورزی طی جلسه ای با حضور فرماندار سروستان از ۱۳ واحد صنفی تقدیر به عمل آمد.

جلالی دوقزلو اضافه کرد: در راستای تنظیم بازار و ساماندهی بازارکالاهای اساسی در سه ماهه نخست امسال ۸۵ تن کالای تنظیم بازار شامل پنج تن گوشت قرمز، ۳۵ تن مرغ منجمد، ۲۵ تن برنج و ده تن شکر در سروستان توزیع شده است.

به گفته وی؛ صدور حواله توزیع برنج مصرف خانوار و شکر مصرف اصناف و شکر مصرف نذورات و هیئت های مذهبی جهت ایام سوگواری ماه محرم همچنان در حال انجام می باشد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سروستان از عموم مردم درخواست کرد: هرگونه تخلف عدم درج قیمت، گران فروشی، کم فروشی، احتکار، قاچاق و عدم عرضه کالاهای اساسی کشاورزی را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت توسط بازرسین این مدیریت بررسی و در صورت محرز شدن تخلف اقدام لازم صورت گیرد.

photo3895833085.jpg

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=11910

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *