برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت تغذیه گیاهان زراعی

رئيس اداره آموزش و ترويج كشاورزي مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد از برگزاری کارگاه آموزشی ترویجی تغذیه گیاهان زراعی با تاکید بر تغذیه گوجه فرنگی برای کارشناسان پهنه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پاسارگاد، رحمت اخلاصي با اشاره به اهمیت بروزرسانی اطلاعات کارشناسان اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب نفوذ دانش و به منظور ارتقا سطح دانش کارشناسان، مروجین پهنه و جامعه بسیج مهندسی، کارگاه آموزشی تغذیه گیاهان زراعی با تاکید بر تغذیه گوجه فرنگی با تدریس سید یعقوب حسینی از محققین مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس و همت اداره ترویج و آموزش مدیریت برگزار گردید.

اخلاصی تصریح کرد: فراگیران طی این دوره آموزشی با اصول تغذیه و کوددهی، نحوه انجام آزمون خاک و آزمون برگ، شناسایی علائم کمبود هر یک از عناصر در بوته گوجه فرنگی، رعایت نکات لازم در هنگام تهیه منابع کودی، محدودیت‌های موجود در اختلاط انواع کود و سم با یکدیگر آشنا شدند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اداره آموزش و ترويج كشاورزي علاوه بر آموزش و ترویج روش‌های علمی در حوزه کشاورزی برای بهره‌برداران، آموزش و بروزرسانی اطلاعات کارشناسان را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و در این راستا از محققین مراکز تحقیقات استان در غالب محققین معین، مدرس و یا مشاور استفاده می‌کند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=9876

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *