گلخانه سبزی و صیفی در خرم بید افتتاح شد

گلخانه سبزی و صیفی در خرم بید افتتاح شد

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید از بهره برداری یک گلخانه سبزی و صیفی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در بخش مشهدمرغاب شهر قادرآباد این شهرستان در چهارمین روز از هفته جهادکشاورزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم بید؛ مهدی بهراد اظهارکرد: طرح واحد گلخانه سبزی و صیفی رسول کرباسی با میزان تولید ۲۰ تن در سال به بهره برداری رسید.

به گفته وی؛ میزان اعتبار هزینه شده برای این گلخانه بیست میلیارد ریال است که ۸۵۰۰ میلیون ریال آن تسهیلات بانکی از محل اعتبارات تبصره ۱۸ و مابقی سرمایه گذاری شخصی ایشان است. این مقام مسئول افزود: محصول تولیدی این گلخانه در چند روز گذشته نشاء گوجه فرنگی بوده و هم اکنون در حال آماده سازی بستر جهت کاشت فلفل دلمه ای رنگی می باشد و با بهره برداری از این واحد گلخانه برای ۲ نفر بصورت مستقیم و یک نفر غیرمستقیم اشتغال زایی می شود .

در این آئین حمید دبیری معاون تولیدات گیاهی سازمان، سیدمحمودرضا طباطبایی مدیر آب و خاک سازمان،باصری مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی ،محمد هادی معاون فرماندار شهرستان،بهراد مدیر جهادکشاورزی شهرستان ، فرشاد رحیمی بخشدار بخش مشهد مرغاب و جمعی از مسئولین محلی حضور داشتند .

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=9931

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *