نظارت های مستمر از نانوایی های شهرستان خنج

نظارت های مستمر از نانوایی های شهرستان خنج

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: نظارت های مستمر و سرزده از نانوایی ها در شهرستان خنج در اولویت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج، علی علی پور با اشاره به اینکه ساماندهی، تامین و توزیع آرد و کیفیت بخشی پخت نان در اولویت ها می باشد، تصریح کرد: طی بازرسی های صورت گرفته تاکنون نانوایی هایی که کم فروشی، تعطیلی خودسرانه، عدم رعایت نکات بهداشتی و … داشته اند شناسایی و براساس مصوبه شورای آرد و نان با متخلفین برخورد شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شغل نانوایی با توجه به شرایط کنونی به صرفه نیست و شرایط سختی را تجربه می کنند، اظهار کرد: از زمانیکه سامانه نانینو در نانوایی ها استقرار یافته انتظار می رفت شرایط برای نانوایی ها بهتر شود ولی باعث ایجاد مشکلاتی برای نانوایی ها از جمله کاهش سهمیه ها، صف های طولانی، پایین آمدن کیفیت نان و … شده است.

وی ادامه داد: تخصیص سهمیه آرد نانوایی های شهرستان بر اساس سرشماری 1395 بوده و حضور کارگران فصلی، شرکت ها، عشایر، تعداد زیاد اتباع خارجی و … باعث افزایش تقاضا گردیده که این خود موجب ایجاد نارضایتی بین شهروندان شده است.

علی پور افزود: ساعت پخت ، ایام تعطیلی و بقیه اطلاعات به روی بنر نوشته شده و جلوی نانوایی ها نصب گردیده است، شهروندان می توانند با مشاهده ی آن زمان خرید نان خود را مدیریت کنند.

در پایان، شهروندان در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف در خبازی های سطح شهرستان، می توانند با واحد طرح و برنامه ی مدیریت جهاد کشاورزی تماس و گزارش نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=10085

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *