کسب رتبه ی دوم اجرای مقررات ماده 54 قانون رفع موانع تولید شهرستان خنج در فارس

کسب رتبه ی دوم اجرای مقررات ماده 54 قانون رفع موانع تولید شهرستان خنج در فارس

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: در سال 1401 این شهرستان با برگزاری کارگروه های رفع تداخلات شهرستانی با 73 درصد پیشرفت مقام دوم در استان فارس را کسب نمود.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج، علی علی پور با اشاره به اینکه رفع تداخلات اراضی یکی از اولویت های اصلی وزارت جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: این شهرستان با تعیین و تکلیف تعداد 28 پلاک مشمول مقررات ماده 54 قانون رفع موانع تولید، نسبت به غیرملی شدن اراضی زراعی پلاک ها اقدام نموده که پس از بررسی عملکرد شهرستان ها در کمیسیون رفع تداخلات استانی به مقام دوم با پیشرفت 73 درصد دست یافت.

این مقام مسئول با بیان اینکه رفع تداخلات اراضی گامی اساسی و بنیادین در رفع حوزه ی مشکلات زمین است، افزود: هدف از اجرای این قانون تعیین تکلیف اراضی و خاتمه دادن به مشکلات حقوقی و قضایی اراضی زراعی شهرستان بین بهره برداران بخش کشاورزی و دولت می باشد که منجر به صدور سند رسمی برای کشاورزان می گردد.

علی پور ادامه داد: پیش بینی می شود در نیمه نخست سال جاری، مابقی پلاک ها در کارگروه رفع تداخلات شهرستان بررسی و تعیین تکلیف گردد و همزمان نسبت به جمع آورزی مدارک و تشکیل پرونده جهت صدور سند اقدام گردد.

در پایان علی پور این موفقیت را مرهون تعامل و همکاری اعضا کارگروه و رفع تداخلات شهرستان از جمله ادارات منابع طبیعی، ثبت اسناد، مالیات و دارایی و امور اراضی با مدیریت جهاد کشاورزی عنوان کرد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=10135

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *