پیام تسلیت سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سپیدان به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی”ره” و قیام ۱۵ خرداد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان با صدور پیامی سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی و جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی “ره” و قیام 15 خرداد را به عاشقان و رهروان ولایت تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، متن پیام تسلیت شهاب الدین صالحی به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بزرگ مردی که با پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم را رقم زد و همواره نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ خواهد بود.

چهاردهم خرداد ماه یادآور غم فراق بنیانگذارکبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی “ره”و ارتحال جانگداز رهبری است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ سرود فتح و پیروزی سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

اینجانب سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی”رحمت الله علیه” و شهادت گلگون کفنان قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران، به ویژه مردم انقلابی شهرستان سپیدان و جامعه بزرگ کشاورزی این شهرستان، تسلیت و تعزیت عرض نموده، توفیقات روز افزون و سربلندی همگان را از پروردگار متعال مسئلت دارم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=10295

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *