مدیر جهاد کشاورزی فسا معرفی شد

مدیر جهاد کشاورزی فسا معرفی شد

در یک نشست با اعطای حکمی از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس محمد صادق فانی به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا منصوب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فسا، نشست تکریم و معارفه مدیران اسبق و جدید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فسا با حضور محمد صادق صفرپور فرماندار ویژه این شهرستان، محسن محمدی صفری کوچی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، اعضای شورای اداری، مدیران عامل تعاونی ها، صنف کشاورزی و صنایع شهرستان فسا برگزار شد.

محمدی صفری کوچی در این نشست گفت: مهم نیست در چه سمتی قرار داریم، مهم این است که در هر پستی قرار می گیریم با روحیه جهادی در راه خدمت به مردم و سرافرازی کشور گام برداریم.

او افزود: ضرورت دارد که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در راستای دست یابی به عزت و سربلندی این کشور، اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به جهان خارج بیش از پیش تلاش نماییم.

وی تصریح کرد: لازم است با استفاده از فرصت ها و بهره برداری علمی از آب و خاک، نهایت بهره وری را برای شکوفایی اقتصاد کشور دنبال کنیم.

در این نشست ضمن اعطای حکم فانی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان فسا از تلاش ها و خدمات ارزنده ناصر انصاری مدیر سابق این شهرستان که پیش از این به عنوان مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس منصوب شده است، تقدیر و تکریم شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=10430

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *