پیام تبریک مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد به مناسبت هفته جهاد

پیام تبریک مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد به مناسبت هفته جهاد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد با صدور پیامی هفته جهاد کشاورزی را به تمامی تلاشگران عرصه تولید و جهادگران تامین امنیت غذایی شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هُوَ أَنْشَأَکمْ مِنَ الْأَرْضِ وَ اسْتَعْمَرَکمْ فِیها

اوست (خداست) که شما را از زمین آفرید و آبادی آن را به شما واگذاشت

۲۱ خرداد ماه آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد ماه مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل جهاد سازندگی، روز جهاد کشاورزی نام گرفته است. این هفته که در سال جاری با شعار “جهاد کشاورزی، امنیت غذایی، گشایش در سفره مردم” مزین شده، فرصت مناسبی است تا با مرور بر تجارب به دست آمده و تبیین پتانسیل‌ها و توانمندی‌ها در جهت جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی گام برداریم.
کشاورزى، اساس توسعه و پیشرفت همه جانبه یک کشور است و یکى از عناصر مهم در پیدایش تمدن هاى بزرگ، به شمار می آید. ایران اسلامى نیز به عنوان کشورى صاحب تمدن کهن، داراى پیشینه درخشان در زمینه کشاورزى بوده است.

امروزه بخش کشاورزی و دامپروری به عنوان بستر امنیت و سلامت غذایی و یکی از بخش های بنیادین نظام اقتصادی کشور می باشد که با بهره گیری از تمامی ابزارها، نیروهای متخصص و کارآمدترین تکنیک ها برای دستیابی به اهداف عالی خود که همانا استقلال، امنیت غذایی و توسعه همه جانبه است تلاش می کند.

اینجانب هفته جهاد کشاورزی را به مجموعه کارکنان جهاد کشاورزی و همه تلاشگران این عرصه بویژه کشاورزان زحمتکش شهرستان فیروزآباد تبریک عرض می نمایم. امید است با تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اهداف و سیاست های وزارت جهاد کشاورزی در جهت خدمت رسانی به بهره برداران، افزایش تولید تا مرحله خودکفایی محصولات کشاورزی و اجرایی شدن برنامه ها در این بخش، تلاش بیش از پیش داشته باشیم.

                                                              حبیب کوهکن

                             مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=10473

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *