کارخانه فراورده های لبنی نعمتی در فسا افتتاح شد

کارخانه فراورده های لبنی نعمتی در فسا افتتاح شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا گفت: کارخانه فراورده های لبنی نعمتی با سرمایه گذاری 1073 میلیارد ریالی و با ظرفیت تولید سالانه 5950 تن محصول در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی فسا، محمد صادق فانی با بیان اینکه هزار میلیارد ریال از سرمایه گذاری انجام شده در طرح مذکور توسط مجری طرح صورت گرفته است، تصریح کرد: این کارخانه در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع احداث و راه اندازی شده است.

به گفته وی؛ بهره برداری از کارخانه فراورده های لبنی نعمتی در شهرستان فسا زمینه اشتغال پایدار 350 نفر را فراهم کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کارخانه فراورده های لبنی مذکور حلقه ای از یک زنجیره تولید محصولات پروتئینی و لبنی است، اظهار کرد: در حال حاضر یک واحد تولید خوراک دام به ظرفیت 20 هزار تن در سال نیز در قالب این زنجیره فعال است که دامداران زیادی را تحت پوشش قرار می دهد.

او با بیان اینکه با راه اندازی این زنجیره تولید و حذف واسطه گران خوراک دام مورد نیاز دامدار با کیفیت و قیمت مناسب تولید و عرضه می شود، ابراز کرد: تضمین در خرید شیرخام تولیدی دامداران شهرستان فسا باعث حفظ اشتغال و تداوم و توسعه تولید خواهد شد.

در آیین بهره برداری از این کارخانه عبدالعلی کریمی معاون استاندار فارس، حسین جمالی زاده امام جمعه شهرستان فسا، محمد صادق صفرپور فرماندار ویژه این شهرستان، محمود باصری مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=10427

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *