برنامه های عقیدتی و فرهنگی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم

 

گزارش2

 

به نقل از حسن زمانی دبیر شورای فرهنگی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم :

?در سال جاری 5 جلسه شورای فرهنگی با حضور کلیه اعضاء برگزار و در راستای برنامه های عقیدتی – فرهنگی مدیریت جهاد کشاورزی برنامه ریزی های لازم انجام شد.

? در مناسبت های مختلف عزاداری ها و اعیاد، بالغ بر 24 مراسم مولود خوانی، مداحی و مدیحه سرایی ذاکرین اهل بیت با سخنرانی حاج آقا نکوکار نماینده محترم ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی جهرم با حضور مسئولین شهرستانی، همکاران ادارات تابعه و کارکنان مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی جهرم برگزار شده است.

? ایشان افزود: در دهه کرامت،ضمن برگزاری جشن باشکوه ولادت با اهدای جوایز و لوح تقدیر از بانوان شاغل در مدیریت جهاد کشاورزی جهرم و ادارت تابعه تقدیر شد.

?ایشان از همکاری مشاور امور بانوان جهاد کشاورزی با کارگروه امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی ویژه بانوان، معرفی باغداران و کشاورزان زن نمونه شهرستان، معرفی کارآفرینان زن به کارگروه امور بانوان جهت دریافت تسهیلات خبرداد و افزود در هفته قوه قضائیه مشاورین بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان با ریاست محترم دادگستری دیدار و با محوریت حقوق زنان بحث و گفتگو کردند.
?وی اضافه کرد که فرماندار ویژه شهرستان از مشاور امور بانوان جهاد کشاورزی بعنوان مشاورین برتر دستگاه های اجرایی شهرستان با اهدای لوح تقدیر قدردانی نمودند.

? زمانی از برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه رفع شبهات عفاف و حجاب به میزبانی حوزه علمیه خواهران و با حضور کلیه خانم های همکار و استفاده از اساتید محترم حوزه علمیه حضرت نرجس خبر داد.
?دبیر جلسه در پایان برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، فراخوان مسابقه نقاشی و عکاسی،برگزاری مسابقات فرهنگی، تهیه چادر و مقنعه برای همکاران و حضور در همایش شهرستانی بانوان فاطمی را از دیگر برنامه های شورای فرهنگی که با همکاری نماینده محترم ولی فقیه، رابط عفاف و حجاب و رابط عقیدتی شهرستان برگزار شد را از دیگر برنامه های این شورا برشمردند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=23626

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *