راهبرد مشارکت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس


   راهبرد مشارکت مصوب به اطلاع می رساند:

این سازمان در جهت رسیدن به اهداف سازمانی در حوزه های کشاورزی و امنیت غذایی  نهایت سعی و تلاش خود را می نماید تا بتواند با ارائه خدمات بهتر رضایت مندی مراجعین را تامین نماید.

لذا:

  1. در جهت خدمت رسانی بهتر ، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان نظر سنجی را درسایت فراهم نموده است.
  2. در این تار نما سعی شده کلیه استاندارد های مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تار نما، دسترس پذیری تار نما ، دسترس پذیری اطلاعات، بیان حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.
  3. اصلاح و بهبود روشهای ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.
  4. اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و ….در سایت سازمان یکی از مهمترین اهداف این سازمان مطرح شده است.
  5. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آنها در سایت سازمان فراهم شده است.

سازمان جهاد کشاورزی استان  فارس  کلیه مقررات صادره خود اعم از بخشنامه ها ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و ضوابط اجرایی و … را پیش از ابلاغ از طریق تارنمای سازمان در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات مردمی ، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید. در اين راستا و به منظور جلب مشارکت هاي مردمي ، سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان  برخود لازم مي داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان دستگاه هاي اجرائي عمومي را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کيفيت خدمات را تدوين نمايد همچنین این سازمان  تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه هاي اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=5089

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *