گرامیداشت مقام معلم توسط مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی و ادارات تابعه در شهرستان خنج

گرامیداشت مقام معلم توسط مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی و ادارات تابعه در شهرستان خنج

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: صبح امروز در راستای بزرگداشت هفته ی معلم، مدیر و کارکنان مجموعه ی جهاد کشاورزی و ادارات تابعه به همراه مدیر آموزش و پرورش و معاونان ایشان به طور سرزده از مدرسه استثنایی قائد و ابتدایی پریش بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خنج، علی علی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد برجسته شهید مطهری و تبریک فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، تصریح کرد: زحمات شبانه روزی و دلسوزانه معلمان همچون پدری مهربان در جهت آموزش و تربیت فرزندان این مرزو بوم، برکسی پوشیده نیست و همچنین از تلاش ها و زحمات خادمان عرصه ی تعلیم و تربیت با اهداء شاخه ی گل از آموزگاران مدارس مذکور، قدردانی به عمل آمد.

وی ضمن ادای احترام به روح معلمان فقید سال های گذشته، ادامه داد: می توان درگذشت معلم دلسوز و مهربان خانم صیادزاده در مکان مقدس مدرسه و در هفته ی معلم را نوعی شهادت دانست و این ضایعه ی بزرگ را به جامعه ی فرهنگیان شهرستان تسلیت گفت.

در حاشیه ی این دیدار، عباسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز ضمن تبریک به مناسبت هفته ی معلم به کارکنان مدارس از حضور مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی و ادارات تابعه شهرستان در مدارس و پایه گذاری این سنت حسنه در شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=10090

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *