کار جهادی توام با تدبیر، دقت، برنامه‌ریزی صحیح و دور اندیشی است

آیت الله سید علی اصغر دستغیب گفت:  تولیدات کشاورزی اعم از زراعت ، باغبانی، دامداری و… در حقیقت از عمده ترین کالاهای تولید داخلی و ایرانی است.

وی با اشاره به اینکه تلاش در جهت پیشبرد اهداف جهادکشاورزی خود جهاد بزرگی است، افزود:  کار جهادی کاری توام با تدبیر، دقت، برنامه ریزی صحیح و دور اندیشی است و  اساس و بنیان جهاد تقوا، پاکی، صداقت، دلسوزی برای دیگران واهتمام خدمت به مردم است.

آیت الله دستغیب پس از استماع برنامه های پیش روی جهاد کشاورزی فارس گفت: از محدوده عصری خارج نمودن برنامه ریزی ها به خصوص در مقابله با خشکسالی های اخیر برای بنده بسیار جالب بود.

وی افزود: امیدواریم در استان پهناور فارس که یک استان با گرایش کشاورزی است، با کار دقیق و کارشناسی شده مشکلات برطرف شود وکشاورزان، باغداران و دامداران بتوانند با کم و کیف بالاتری محصولات راعرضه کنند، که نتیجه آن ساماندهی یکی از موثرترین راه های حل مشکلات اقتصادی و حفظ استقلال است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس در دیدار با نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری ، ضمن تشریح جایگاه کشاورزی فارس در کشور و شرح اهم فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پی شرو این سازمان،  گفت: خانواده بزرگ جهاد کشاورزی مسئولین و مدیران امنیت و سلامت غذایی جامعه و مردم هستند.

محمد مهدی قاسمی افزود: جهاد کشاورزی وظیفه هدایت، حمایت و نظارت در تامین امنیت غذایی  به عنوان پایه امنیت ملی را برعهده دارد، حافظان این امنیت با نظارت بر امر کشاورزی، مسئولیت سنگینی را عهده دار شدند، که همواره باید ازحمایت‌ها، تذکرات و نصایح بزرگانی چون حضرتعالی بهره مند گردند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس همراه با معاونین،مدیران کل دستگاه های وابسته  با آیت الله سید علی اصغر دستغیب نماینده  مردم در مجلس خبرگان  فارس دیدار داشتند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=1018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *