توقف تغییر کاربری های غیر مجاز در فسا

عکس عملیات جلوگیری از تغییر کاربری1

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا از شناسایی و توقف ۱۸مورد تغییر کاربری غیر مجاز در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فسا، ناصر انصاری گفت: این ساخت و ساز های غیر مجاز در مناطق مختلف شهرستان در حال انجام بوده است که توسط اکیپ های دهگردشی و گزارش های سامانه ۱۳۱شناسایی و متوقف شده اند.

 

وی افزود: تیم های گشتی جهاد کشاورزی فسا به صورت شبانه روزی مناطق مختلف را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می‌کنند که همکاری عموم مردم در شناسایی و جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی امری لازم و ضروری است.

 

او اظهار کرد؛ براساس قانون، هرگونه تغییر کاربری، تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت‌وساز، خاکبرداری، فنس‌کشی و دیوارکشی در مزارع و باغ‌ها بدون اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی ممنوع و علاوه بر قلع و قمع بناها احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

 

وی تصریح کرد : صیانت از سبد غذایی مردم با حفظ بستر مناسب جز با همراهی و احساس مسئولیت مردمی میسر نخواهد بود و به منظور نیل به این اهدف سامانه گزارش مردمی 131 به صورت مداوم و شبانه روزی نسبت به ثبت گزارشات واصله اقدام می نماید.

 

مدیر جهاد کشاورزی فسا با بیان لزوم حراست از اراضی کشاورزی از همه افرادی که قصد تغییر کاربری بر روی اراضی کشاورزی و باغات را دارند درخواست کرد در ابتدای امر از جهاد کشاورزی استعلام کرده تا در آینده دچار مشکل نشوند.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12088

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *