تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی

        اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره استانی تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان فارس به دو نفر از کشاورزان شهرستان فراشبند با حضور استاندار، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس.
         بیژن نادرپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند با بیان این مطلب گفت: معرفی دو نفر از کشاورزان شهرستان فراشبند به عنوان تولید کننده برتر از جشنواره سالانه تجلیل از برگزیدگان برتر بخش کشاورزی در سطح استان فارس اختصاص یافت.
        نادرپور گفت که حسین عالیشوندی تولید کننده برتر خرما با رکورد 40.5 تن محصول در هکتار و مسعود دهقانی تولید کننده برتر گوجه فرنگی استاندارد و عاری از بقایای آفت کش ها و کودهای شیمیایی با روش مدیریت تلفیقی آفات موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس تولید کننده برتر از ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی فارس گردیدند.
        وی اظهار داشت که این جشنواره هرساله با هدف معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش کشاورزی استان فارس برگزار می گردد که خوشبختانه با تلاش و پیگیری مدیریت جهاد کشاورزی، معاونت فنی و کارشناسان ترویج، حفظ نباتات، باغبانی و زراعت و مدیران پهنه های کشاورزی، بهره برداران فوق توانستند در رقابت با سایر کشاورزان استان فارس مقام تولید کننده برتر را کسب نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12355

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *