دیدار فرمانده سپاه با کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

        به مناسبت هفته جهاد کشاورزی سرگُرد محمود عابدی فرمانده سپاه و با تعدادی از کارکنان این فرماندهی با مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند دیدار کردند.

        در جلسه ای که به همین مناسبت در دفتر مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند برگزار گردید سرگرد عابدی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به مدیر و کارکنان این مدیریت در سخنانی به تعامل و همکاری بین این دو نهاد انقلابی پرداخت.

        وی گفت: طرح های بسیج سازندگی و اردوهای جهادی و طرح همگام با کشاورز را از جمله فعالیت ها و طرح های مشترک و مؤثر و موفق مشترک این دو نهاد عنوان کرد.

        ایشان افزود: ضمن آمادگی سپاه برای همکاری بیشتر و ورود به طرح های مشترک بیشتر مثل بسیج محلات و بسیج مهندسین ابراز امیدواری کرد که در آینده این تعاملات بیش از پیش انجام شود.

        در ادامه بیژن نادرپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند نیز در سخنانی اظهار داشت: خوشحالیم در نهادی خدمت می کنیم که بعد از انقلاب هویت گرفت و جهاد کشاورزی و سپاه پاسداران در این خصوص وجه مشترک و وظایف بسیار خطیر و گسترده ای دارند.

        نادرپور با توجه به شعار سال امسال به عنوان “حمایت از کالای ایرانی” بیان داشت: یکی از بخش هایی که کالای ایرانی در آن تولید می شود، بخش کشاورزی است.

        وی خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی جهاد کشاورزی را تولید غذای کشور دانست و کاهش هزینه تولید را از اهداف این وزارت خانه عنوان کرد.

        در پایان نادرپور گفت: برای رسیدن به این اهداف می بایست از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها به شکل صحیح و اصولی بهره برداری کنیم و حمایت مسئولین و توجه آن ها به این بخش را در رسیدن به این اهداف بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد.

1

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12371

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *