محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در دیدار صمیمی با مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند: توفیق ما خدمت به محرومترین قشر جامعه است که همیشه نگاه و توکل این قشر به خدا بوده، باید این فرصت را مغتنم بشماریم.

        محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به همراه صمدنژاد مسئول امور شهرستان ها، اوج فرد مسئول امور مجلس و واحدی پور مدیر روابط عمومی از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند بازدید و با همکاران این مدیریت دیدار و گفتگو نمودند.
        به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند: در این بازدید قاسمی و هیئت همراه با حضور در اتاق کار همکاران با آنان گفتگو و سپس در جلسه ای با حضور همه همکاران حضور یافتند.
        در ابتدا بیژن نادرپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند گزارشی از فعالیت وضعیت بخش کشاورزی شهرستان و اقدامات شاخص صورت گرفته ارائه نمود.
        سپس محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تشکر از نادرپور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند و مجموعه مدیریت گفت: جای بسیار خوشحالی است که در این شهرستان در زمینه تولید محصول استاندارد گام های خوبی برداشته شده است، کماکان جای انجام اقدامات بسیار زیادی وجود دارد.
        توفیق ما خدمت به محرومترین قشر جامعه است که همیشه نگاه و توکل این قشر به خدا بوده، باید این فرصت را مغتنم بشماریم.
        وی افزود: الحمدالله دولت نگاه خوبی به بخش کشاورزی دارد و از بخش کشاورزی در حد توان حمایت می کند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز باید نگاه ما به بخش کشاورزی یک نگاه اقتصادی و برنامه محور باشد و بایستی بخش کشاورزی را آسیب شناسی کنیم و با تلاش فراوان در راستای ارتقای بخش کشاورزی حرکت کنیم.
        رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس اظهار داشت: انتظار داریم در سطح پهنه های برای انجام هر فعالیتی برنامه ریزی نمایید. ما برای افزایش دانش بهره برداران بایستی از لحاظ علم و دانش به روز باشیم و به همین منظور ترویج و آموزش کشاورزان به عنوان رکن اصلی فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی در اولویت باشد.
        وی گفت: شهرستان فراشبند به لحاظ شرایط اقلیمی و نوع محصولات زراعی و باغی توانمندی ها و ظرفیت های خوبی دارد که بایستی صنایع فرآوری، بسته بندی و سردخانه ها در شهرستان توسعه پیدا کند که از این طریق ارزش و قیمت محصولات و درآمد تولید کنندگان افزایش پیدا می کند.
        وی خاطر نشان کرد: در همه حوزه های تولید به خصوص در تولید محصولات اساسی هر منطقه بایستی زنجیره تولید شکل بگیرد و استاندارد سازی محصولات کشاورزی از جمله اقدامات خوبی است که در شهرستان فراشبند صورت گرفته که باید توسعه پیدا کند.
        قاسمی در پایان سخنان خود اظهار داشت: ایجاد صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی اقدام بسیار خوبی است که در فراشبند صورت گرفته و با راه اندازی این صندوق سرمایه ارزانی در اختیار کشاورزان قرار می گیرد و دغدغه کشاورزان کمتر می شود.

03

02

01

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12378

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *