در نخستین مجمع سلامت شهرستان فراشبند تاکید شد: اجتماعی شدن سلامت راهکاری نوین در ارتقای سلامت

        نخستین مجمع سلامت شهرستان فراشبند به ریاست فرماندار شهرستان فراشبند و با حضور کرامت اله افراشی معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صمد امانی رییس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان فارس و سایر مسئولان شهرستانی برگزار شد.

        صادق فروغی فرماندار شهرستان فراشبند در نخستین مجمع سلامت شهرستان فراشبند ضمن خیرمقدم به میهمانان و مدعوین گرامی به بیان اهداف مجمع سلامت شهرستان فراشبند پرداخت و گفت: بهداشت همیشه اصل و مقدم بر درمان بوده و همه دستگاه های اجرایی باید در انجام اقدامات پیشگیرانه مشارکت کنند.

        فروغی افزود: دستگاه های اجرایی باید به اندازه وظایف و در حد توان خود به حل مسائل بهداشتی و درمانی کمک کنند تا وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی به انجام وظایف تخصصی خود بپردارند.

        در این مجمع از نیکوکاران سلامت شاخص شهرستان، مؤسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد سلامت، خانواده های اهدا کنندگان عضو و دستگاه های اجراییِ همراهِ سلامت و همچنین از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فراشبند به عنوان اداره برتر و تلاشگر عرصه سلامت و کشاورزان دریافت کننده گواهی ICM در سال زراعی 97-96 به عنوان تلاشگران ارتقای سلامت در شهرستان با اهدای لوح سپاس و تندیس مجمع قدردانی به عمل آمد.

photo 2018 09 05 07 52 07

photo 2018 09 05 07 52 11

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12382

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *