بررسی روند پیشرفت و چگونگی اجرای طرح سامانه مدیریت پهنه بندی در شهرستان فیروزآباد

0010.jpg

 

 

به گزارش مهندس ایرج دهقانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد جلسه ای با حضور مهندس پیشکار رییس اداره آمار سازمان جهاد کشاورزی فارس و کارشناسان طرح پارسل مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به منظور بررسی روند پیشرفت و چگونگی اجرای طرح سامانه مدیریت جامع پهنه بندی برگزار گردید .

در ابتدا مهندس دهقانی به ارائه گزارش وضعیت موجود و درصد پیشرفت طرح پرداخت و درادامه مهندس پیشکار توضیحاتی در خصوص اهمیت اجرای طرح و چگونگی جمع آوری و ثبت اطلاعات و گزارش گیری از سامانه بیان نمود.

دهقانی افزود: پهنه بندی به معنی تععین محدوده جغرافیایی در حوزه روستا یا دهستان بر اساس شاخص های تعیین شده است که در این راستا زمینه افزایش توانمندی و کارآیی تولیدکنندگان، بهره برداران و ارتقاء بهره وری در سطح عرصه های تولیدی بخش کشاورزی فراهم و محقق می گردد. طرح پهنه بندی کشاورزی با بکارگیری بهینه نیروهای کارشناسی موجود و با هدف افزایش ضریب نفوذ دانش فنی و انتقال یافته های تحقیقاتی کارشناسان در مراحل کاشت داشت و برداشت محصولات کشاورزی ارائه گردیده و با اجرای هدفمند این طرح سطح فعالیت های ترویجی و آموزشی گسترش میابد و با افزایش پوشش فعالیت های ترویجی و آموزشی ارائه خدمات به کشاورزی به صورت گسترده تر صورت می گیرد/

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12799

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *