بازدید اعضاء صندوق خرد زنان روستایی شهرستان گناوه از فعالیت صندوق خرد زنان روستایی شهرستان فیروزآباد

 

03.jpg

به گزارش مهندس علی عالیشوندی رییس اداره ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد آقای مهندس حیدری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه به اتفاق کارشناسان و تعدادی از اعضاء صندوق های خرد زنان روستایی آن شهرستان به مدت 2 روز از فعالیت های صندوق خرد زنان روستایی شهرستان فیروزآباد بازدید بعمل آوردند.

عالیشوندی بیان داشت: این بازدید از صنایع دستی ، کارخانه گلاب گیری صنعتی و سنتی، ومجتمع تولید گیاهان دارویی شهرستان فیروزآباد صورت پذیرفت و طی جلساتی که در این راستا برگزار گردید مسائل مختلف ائم از فعالیت صندوق های خرد زنان روستایی ، طرح پهنه بندی ، کشت های گلخانه ای و گیاهان دارویی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

علی عالیشوندی افزود: فعالیت و مشارکت زنان روستایی در امور اقتصادی با حمایت طرح های اعتباری از جمله صندوق اعتبارات خرد ،گامی در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی و کاهش هزینه های تولید و افزایش درآمد خانوار است و اجرای این طرح به حضور زنان در بخشی از اقتصاد روستایی و کشاورزی کمک میکند. در شهرستان فیروزآباد از سال 82 تاکنون 18 صندوق خرد زنان روستایی در روستاهای این شهرستان تاسیس گردیده ودر حوزه های مختلف کشاورزی ، صتایع دستی ؛ خدمات و تولیدات خانگی فعالیت می کنند/

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12816

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *