واگذاری اراضی ملی مجتمع دامی دوقلات فیروزآباد

_اراضی_ملی_مجتمع_دوقلات_فیروزآباد_-_Copy.jpg

کارشناس مسئول امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد با اشاره به واگذاری اراضی ملی جهت اجرای طرح مجتمع دامی دوقلات گفت: تاکنون قرارداد واگذاری25 قطعه منعقد گردیده است.

به گزارش روابط عمومی میریت جهاد کشاورزی فیروزآباد، حسینعلی رضایی ابراز کرد: مجتمع دامی فیروزآباد واقع در دوقلات یکی از طرح‌های شاخص دامداری شهرستان بوده که با هدف خروج دام از شهر فیروزآباد با واگذاری 31/5 هکتار از اراضی ملی پلاک کوه روشنو به معاونت امور دام جهاد کشاورزی در سال 1383 مراحل اولیه و کلنگ آن به زمین زده شد.

وی افزود: به‌ منظور مدیریت متمرکز این طرح، شرکت تعاونی فیروزدام دوقلات با ۷۱ سهامدار جهت ایجاد 71 واحد گاوداری تشکیل شد.

ایشان اظهار کرد: با توجه به ملی بودن اراضی مذکور مقرر گردید که مشاعات طرح به شرکت تعاونی فیروزدام دوقلات و هر یک از قطعات به متقاضیان واگذار گردد.

رضایی ادامه داد: تاکنون با 25 نفر از متقاضیان به معرفی شرکت قرارداد منعقد گردیده و به منظور تعیین پیشرفت فیزیکی طرح بازدیدهای دوره ای از مجتمع مذکور به عمل می آید که آخرین بازدید از وظعیت طرح در 5 آبان ماه صورت پذیرفت.

مسئول امور اراضی تصریح کرد: بدون شک این امر باعث می‌شود دامداران انگیزه بیشتری برای فعالیت و تولید محصولات دامی خود داشته باشند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12913

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *