توزیع کود کشت شتوی با استفاده از “اپلیکشن مزرعه برکت” در فیروزآباد

index.png

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد از آغاز توزیع کود کشت شتوی با استفاده از “اپلیکشن مزرعه برکت” در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد، سید کاظم موسوی با بیان اینکه همه فرآیندهای این سامانه توسط سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مورد تایید است اظهار کرد: سامانه مزرعه برکت با هدف سهولت و تسریع در ارائه خدمات مختلف به کشاورزان راه اندازی گردیده است.
این مقام مسئول با اشاره به این که توزیع نهاده‌ها از جمله کود تنها بخشی از امکانات فراهم شده در این اپلیکیشن است ابراز کرد: ابتدا سهمیه عاملین توزیع کود توسط مدیریت جهاد کشاورزی در سامانه مزرعه برکت مشخص خواهد شد و بهره برداران با مراجعه به اپلیکشن با استفاده از کد ملی و شماره تماس خود اقدام خواهند کرد.
ایشان افزود: تعاونی های روستائی و تولید و کارگزاران بخش خصوصی در فرایند توزیع کود از طریق این اپلیکشن مداخله دارند.
موسوی خاطرنشان کرد: “اپلیکشن مزرعه برکت” به سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی متصل بوده و با مراجعه بهره بردار به اپلیکیشن مزرعه برکت اطلاعات مزرعه و سهمیه کود از سامانه فراخوان شده و بهره بردار می تواند به سهولت و در کمترین زمان ممکن، نسبت به خرید سهمیه کود خود از طریق درگاه الکترونیکی در بستر اینترنت و موبایل اقدام سپس از کارگزاری موردنظر دریافت نمایند.
ایشان تاکید کرد: بهره‌برداران بخش کشاورزی می‌توانند با مراجعه به  آدرس اینترنتی   https://www.mazraeh-barakat.ir/  نسبت به خرید نهاده های کشاورزی خود اقدام نموده و در صورت بروز هر گونه مشکل از طریق مدیران پهنه پیگیری نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12923

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *