فرصتی استثنایی به کشاورزان جهت بیمه باغات و محصولات

.jpg

با پیگیری و رایزنی نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد،قیروکارزین و فراشبند با صندوق بیمه محصولات کشاورزی فرصت استثنایی به کشاورزان جهت بیمه باغات و محصولات فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد ، با پیگیری و رایزنی نماینده مردم شهرستانهای فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند با صندوق بیمه محصولات کشاورزی فرصت بیمه خسارت ناشی از سرما و…به کشاورزان داده شد.

بر اساس این مجوز نماینده بیمه با کارشناسی که انجام خواهد داد میزان خسارت سرمای پیش از صدور بیمه نامه را از تعهد بیمه نامه کسر کرده، باغ  و محصولات آن را بیمه می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد در این خصوص اظهار داشت: باغدارانی که تاکنون اقدام به بیمه محصول خود ننموده اند می‌توانند از امروز با مراجعه به دفتر بیمه کشاورزی نسبت به تکمیل فرم درخواست  بیمه محصول و تنه درخت مرکبات برای خسارت های بعدی تا پایان برداشت محصول سال آینده و برای بیمه تنه درخت تا پایان اسفند ۱۴۰۰ اقدام نمایند.

وی افزود: با در نظر گرفتن احتمال سرما در بهمن ماه دفتر بیمه کشاورزی تمام وقت برای ارائه خدمت به کشاورزان فعال می باشد.
سید کاظم موسوی با بیان به هشدار های سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما و احتمال خسارت به مزارع ادامه داد: کشاورزانی که تا کنون موفق به بیمه گندم و جو آبی ودیم خود نشده اند در صورت تمایل می‌توانند هر چه زودتر اقدام و از زیان و ضرر مالی ناشی از سرما به محصولات و باغات جلوگیری نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد خاطرنشان کرد : در حال حاضر مجوز بیمه محصولات کشاورزی اعم از بیمه گندم ، جو آبی، دیم ، بیمه مرکبات در شهرستان فعال می‌باشد و کشاورزان پیش از بسته شدن سامانه بیمه و سرمای پیش بینی شده هر چه سریعتر اقدام به بیمه کشاورزی نمایند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12930

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *