مجمع عمومی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فیروزآباد برگزار شد

 _عمومی_عادی_صندوق_حمایت_از_توسعه_بخش_کشاورزی_این_شهرستان_تشکیل_نشد_-_Copy.jpg

مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد از تشکیل مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد، سید کاظم موسوی که به عنوان نماینده دولت حاضر شده بود اذعان داشت: در این مجمع که با حضور  اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل صندوق و تعدادی از سهام داران تشکیل شد، تصویب صورت های مالی و ترازنامه شرکت انجام شد.
وی افزود: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان فیروزآباد با دستور گزارش هيأت مدیره و بازرس قانونی و حسابرس در خصوص عملکرد صندوق، بررسی و تصویب صورت های مالی، انتخاب اعضای هیات مدیره، انتخاب بازرسین قانونی، انتخاب حسابرس، تعیین روزنامه کثیرالانتشار برگزار شد.
مدیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: گزارش هيأت مدیره و بازرسین قانونی در خصوص افزایش سرمایه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با اکثریت آراء به تصویب رسید.
موسوی در ادامه گفت: در این جلسه که در محل مدیریت جهاد کشاورزی برگزار شد، روند سهام های منتقل شده بررسی شده و مجمع عمومی صندوق در خصوص انتخاب حسابرس و روزنامه کثیرالانتشار به هیأت مدیره تفویض اختیار کردند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12954

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *