برگزاری مراسم اربعین حسینی در مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد

index.jpg

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد گفت: مراسم بزرگداشت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد، محمدابراهیم منفرد اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در روز یکشنبه چهارم مهر ماه در مصلای امام هادی (ع) مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد برگزار شد.

وی تصریح کرد: مراسم سوگواری اربعین با حضور پر شور امام‌ جمعه فیروزآباد، مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی و ادارات تابعه با تلاوت قرآن کریم و زیارت وارث آغاز شد.

در ادامه مراسم حجه الاسلام محسن رضا بشارت امام جمعه فیروزآباد پس از گرامیداشت بازگشایی مدارس و بیان توصیه های اخلاقی و اهمیت توجه به جایگاه علم و آموزش آن، اظهار کرد: بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس گرامیداشت ایثار و ازخودگذشتگی است سپس از مقام معنوی و دنیوی مجاهدان و رزمندگان و ایثارگران و آزادگان در صیانت از عزت و اقتدار و امنیت کشور در پرتو دفاع مقدس تجلیل کرد.

امام جمعه فیروزآباد با گرامیداشت اربعین و تکریم این روز بزرگ به دو حدیث در خصوص سیدالشهدا و اربعین حسینی پرداخت و علامات مومن و شیعه را از دیدگاه امام عسکری (ع) برشمرد سپس ضمن ارایه تحلیل زیارت عاشورا به مفهوم دعای شریف در زیارت عاشورا اللهم اجعلنی عندک وجیها بالحسین علیه السلام فی الدنیا و الاخره به عوامل آبرومندی و بی آبرویی در دنیا و آخرت و مصادیق آن اشاره نمود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=12987

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *