مراسم جشن اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جانباز درمدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز

به گزارش روابط عمومي مدیریت جهاد كشاورزي شهرستان شيراز ، مراسم جشن اعیاد شعبانیه و بزرگداشت روز جانباز با حضور مسئولین ادارات و واحد ها  در نماز خانه این مدیریت برگزار شد.

اختری مدیر جهاد كشاورزي شهرستان شيراز در این مراسم گفت: حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام ، آموزگار بزرگ عشق و وفا، امیر ادب، الگوی بی بدیل شجاعت و مردانگی، ، مجموعه ی حسن و گلدسته ای در گلستان جان افزای دین است. تاریخ ایران قهرمانان نام آوری دارد که همواره به وجود آنان می بالد ، اینان نام آوران عرصه خونین جنگ و حماسه نبردند.

اختری در ادامه جانبازان شیمیایی را گمنام ترین و سربلندترین قهرمانان  جبهه های دفاع مقدس خواند و افزود: شهدا و جانبازان  آیه های ایثاری هستند که بر روی هوای نفسانی پا گذاشتند و به جبهه ها شتافتند و در برابر دشمنان ایستادند.

حجت الاسلام محمودی  امام جماعت مدیریت جهاد كشاورزي شهرستان شيراز در این مراسم اظهار داشت: نسل امروز علاوه بر الگوپذیری از رشادت ها و جانبازی های حضرت ابالفضل العباس(ع) نیز در وقایع دفاع مقدّس و دلاوری ها و شجاعت های جانبازان به مطالعه بپردازند و درسها و پیامهای زندگی ساز را از متن این تاریخ ماندگار استخراج نمایند.      در این مراسم که بین صلاتین روز ولادت امام زین العابدین (ع) برگزار گردید ، به تعدادی از همکاران شاغل در این مدیریت با اهدای لوح تقدیر از جایگاه شامخ این عزیزان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=13177

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *