مراسم جشن تكلیف فرزندان همكاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز برگزار شد

فرزندان به سن تکلیف رسیده مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز در مراسم معنوی جشن تکلیف شرکت و از امروز دوره جدیدی از زندگی خودرا شروع نمودند.

به گزارش روابط عمومي مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ، با حضور مدیر و معاونين و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، فرزندان پسر و دختر همکاران این مدیریت سن تکليف و سعادت بندگي را جشن گرفتند.

در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين فیروزجنگ نماینده ولی فقیه گفت: به همت مسئولين امور فرهنگي و با حمايت و پشتيباني مدیر شهرستان، جشن تکليف هشت نفر از پسران و  چهار نفر از دختران برگزار شده است.

 حجت الاسلام فیروزجنگ با اشاره به جايگاه ارزشمند دختران گفت: خداوند در قرآن از دختران به عنوان هديه الهي نام مي برد.

وي افزود: خداوند نعمت ها و موهبت هاي خود را بدون منت در اختيار بندگان خود قرار مي دهد و يکي از اين موهبت هاي الهي دختران هستند که به سبب مسئوليت مهم تربيت دختران پاداشي عظيم براي والدين آن ها در نظر مي گيرد.

اختری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: امروز که دختران و پسران به سن جشن تکليف مي رسند به بندگي خدا تشرف پيدا مي کنند که افتخاري ست براي بندگان که از اين پس مي توانند با خداي خود صحبت کنند.

دکتر طرماح کارشناش و مشاور خانواده در این مراسم گفت:  بارسيدن به سن تکليف ظاهرا محدوديت هايي براي انسان به وجود مي آيد که اينها در اصل مسئوليت است .

اين مراسم با اجراي برنامه هاي فرهنگي و آموزشي همراه بود که در پايان مراسم اداي سوگند نامه توسط تازه به تکليف رسيدگان اجرا شد و به آنان هدایای معنوی توسط اختری مدیر جهادکشاورزی شهرستان شیراز و حجت الاسلام والمسلمين فیروزجنگ نماینده ولی فقیه به عنوان یادبود اهدا شد.

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=13276

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *