با حضور  معاون دادگستری استان فارس آیین رونمایی از تابلو سردر سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز

 

در این مراسم ذبیح اله سیروسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت :غیرت ایثار و دفاع از جان و مال مردم در خون جوانان این سرزمین نهادینه شده است.  نام و یاد سردار دلها  بر سالن اجتماعات این مدیریت بیانگر و روشن کننده راه و روش همه ما در حفظ ارزش‌های انقلاب است. 

وی عنوان کرد:سپاس گزاری میکنم از همکاری دستگاه قضا در معضل اصلی تغییر کاربری های اراضی این شهرستان. 

سیروسی خاطر نشان کرد :با ورود حجةالاسلام رئیسی به قوه قضاییه و رویکرد جدیدشان تغییر این رویکرد در استان فارس به شدت ملموس شده است. 

این مقام مسئول افزود:در کنار اجرای قانون باید کار فرهنگی در جهت پیشگیری نیز انجام گیرد. 

سپس سید کاظم موسوی معاون دادگستری استان در ادامه صحبت های مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز 

گفت: من باید از شما تشکر کنم نه شما از من 

وی همچنین افزود :

فعالیت‌های شما جهادگران و جهاد کشاورزی عل الخصوص در مناطق محروم بسیار ارزشی است. 

موسوی اظهار کرد :برای همیشه نام جهادکشاورزی مقدس است و باید محترم بماند که این برمی گردد به عملکرد متولیان امر،مراجعه مردم به شما و حل گرفتاری آنها نعمتی الهی است که باید شکرگزار آن باشید. 

وی گفت :به گونه ای باید عمل کنیم که مردم به نظام امیدوار شوند چرا که  این نظام یک نظام الهی است و بر پایه خدمت به مردم شکل گرفته است، عزم دستگاه قضا در این زمینه جزم است. 

معاون دادگستری استان فارس در پایان گفت: آماده شنیدن نظرات کارشناسان در ارتباط با مدیریت بهتر پیشگیری و رفع تغییر کاربری‌های اراضی هستیم. 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=13403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *