دیدار با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون

WhatsApp Image 2020 08 03 at 20.07.57
? با حضورمسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس ،مدیر و جمعی از پرسنل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون
? حجت الاسلام سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس
? سپاه و جهادکشاورزی به عنوان دو بازوی توانمند انقلاب زمینه هم‌افزایی و پیشرفت طرح‌های کشاورزی و سازندگی در روستاها را فراهم نموده‌اند.
? سپاه پاسداران در طول این سالیان، منشا خدمات و برکات بزرگی برای این نظام و انقلاب بوده و انشاءالله از این پس نیز خواهد بود.
? حمید رشیدی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون:
? با ارائه گزارشی از فعالیت‌های کشاورزی در شهرستان بر همکاری و هم افزایی ناحیه مقاومت بسیج و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان در راستای توسعه پایدار بخش کشاورزی و رونق هدفمند تولید و برنامه ریزی به منظور افزایش توان معیشتی کشاورزان در چهار چوب اهداف برنامه های اقتصاد مقاومتی تاکید نمود .
? غلامرضا توکل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون
? سپاه و بسیج در تمامی سطوح برای خدمت به نظام و مردم ،همیشه آماده بوده و وظیفه خود را پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی می دانند.
? از خدمات جهاد گران کشاورزی در رفع محرومیت و خدمت به مردم از اوایل انقلاب تاکنون خصوصا مساعدت در اجرای طرح‌های اقتصادمقاومتی تشکر کردند.
? با ذکر رشادت های سنگرسازان بی سنگر در دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای جهاد را گرامی داشت و حفظ و تقویت روحیه جهادی را لازمه پیشرفت و بقای نظام جمهوری اسلامی دانست.
? روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *