اجرای طرح کشاورز کارت با اعطای تسهیلات ۲ تا ۲۰ میلیون تومانی به کشاورزان

enews EToolsFile سرافرازی 4 6a5423a0 0429 4863 97c2 747c5c7dc6f9
 

رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی گفت: در قالب کشاورز کارت بین ۲ تا ۲۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد تا بتوانند نهاده‌های ضروری خودشان را تهیه کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در بخش ویژه «با سخنگویان» بررسی عملکرد وزارت جهاد کشاورزی با دکتر علیمراد سرافرازی رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

سرافرازی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای کمک به کشاورزان در تامین نهاده‌ها طرح «کشاورز کارت» را با همکاری بانک کشاورزی اجرا می‌کند که در حال حاضر دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات کشاورز کارت به کشاورزان عزیز پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: در قالب کشاورز کارت بین ۲ تا ۲۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۱۲ درصد در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد تا بتوانند نهاده‌های ضروری خودشان را تهیه کنند و پس از فروش محصول خود با بانک عامل تسویه کنند. کشاورز کارت بیشتر برای کشاورزانی که محصولات استراتژیک گندم، جو و دانه‌های روغنی تولید می‌کنند، مناسب است.

رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در سال نخست ارائه تسهیلات کشاورز کارت برای تامین نهاده‌های کود کشاورزان خواهد بود، اظهار کرد: همه شعب بانک کشاورزی موظف هستند کشاورز کارت را در اختیار کشاورزان قرار بدهند. از اواخر این هفته این طرح اجرا خواهد شد و پیش بینی می شود که با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های مختلف، این طرح با استقبال روبرو شود.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17306

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *