برگزاری جلسه تولیدات گیاهی با محوریت گندم،کلزا و چغندر قند پاییزه

WhatsApp Image 2020 11 15 at 10.35.30

?برگزاری جلسه تولیدات گیاهی با محوریت گندم،کلزا و چغندر قند پاییزه
?با حضور: پژمان معاون بهبود تولیدات گیاهی، عباسی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس، رشیدی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی کازرون، رئیس و مسئولین واحد های اداره تولیدات گیاهی و سایر همکاران
?حمید رشیدی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون
? گزارشی از وضعیت موجود، سیاست ها  و برنامه ریزی های صورت گرفته این مدیریت ارائه و اعلام آمادگی کردند که در جهت اجرای سیاستهای اجرایی سال زراعی پیش رو  با پشتوانه سازمان و پشتکار همه همکاران مراکز تمام همت خود را بکار گیرند .
?حسین پژمان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس
? امنیت غذایی مهمترین وظیفه جهاد کشاورزی است و بیشترین تأکید مجموعه مدیریت کشور توجه به محصولات راهبردی از جمله گندم، جو، ذرت، چغندر قند و کلزا است.
? ضروری است تمامی امکانات مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی در راستای توسعه کشت کلزا بسیج شوند تا شاهد تولید هر چه بیشتر دانه روغنی کلزا در سطح شهرستان و استان باشیم.
?ضمن تاکید بر اجرای صحیح طرح افزایش عملکرد و بهره وری نظام های زراعی گندم بنیان در سطح 2000هکتار از اراضی شهرستان کازرون، استفاده از بذور گواهی شده ارقام پرمحصول و جدید، تغییر آرایش کشت به روش کشت روی پشته های عریض و بلند، پوشش بذر با کود روی قبل از کاشت و…از جمله اقدامات در جهت تحقق افزایش عملکرد در قالب طرح گندم بنیان بر شمرد.
? شهرستان کازرون یکی از شهرستان های مستعد کشت چغندر قند پاییزه می باشد و با توجه به صرفه جویی پنجاه درصدی آب در این زراعت، کشت چغندر قند در استان از بهاره به پاییزه تغییر کرده است
?حجت الاسلام و المسلمین سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس
? برای برنامه بلند مدت و پایدار نیازمند یک استراتژی ونقشه راه هستیم و باید اهدافی برای ارتقائ سطح کشاورزی در نظر گرفته و به سوی آن گام برداریم.
? در راستای توسعه و کشت مناسب و به موقع محصولات استراتژیک همگی بایستی تلاش کنیم، تعهدات را به طور مناسب و به موقع اجرایی کنیم.
✅سپس  فخاریان رئیس اداره تولیدات گیاهی شهرستان به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در جهت اجرای هر چه مناسب تر تعهدات و وظائف محوله اعلام آمادگی کردند .
?مکان: سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون
⌛یکشنبه 25 آبان ماه،  ساعت 9:15 صبح
? روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17322

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *