پیام تبریک هفته جهاد کشاورزی

WhatsApp Image 2021 06 12 at 01.44.06

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: هفته جهاد كشاورزی امسال با شعار جهاد كشاورزی ، پشتیبانی از تولید ،امنیت غذایی آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون حمید رشیدی اظهار کرد: هفته جهاد کشاورزی (۲۱، الی ۲۷ خرداد ماه) یاد آور مجاهدت و جانفشانی عزیزانی است که در سنوات گذشته علاوه بر حضور در عرصه تولید، در دفاع از کیان ایران سرافراز، از جان و مال خود گذشتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ۲۱خرداد آغاز هفته جهاد کشاورزی و ۲۷ خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره ) است تصریح کرد: خودکفایی کشور وابسته به خودکفایی در بخش کشاورزی است و باید برنامه‌های مربوط به خودکفایی در بخش کشاورزی تدوین و اجرایی شود.

رشیدی با بیان اینکه بهره‌برداران بخش کشاورزی به حق سربازان خط مقدم عرصه تامین امنیت غذایی هستند افزود: با همدلی،هم اندیشی،تعامل،و استمرار روحیه جهادی شاهد بهبود روش ها و توسعه روزافزون در بخش های مختلف کشاورزی،ایجاد اشتغال مولد وافزایش کمی و کیفی تولید در شهرستان کازرون خواهیم بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون ضمن تبریک هفته جهادکشاورزی به ‌تمامی جهادگران عرصه کشاورزی به‌ ویژه همکاران، تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی، از خداوند متعال سربلندی، عزت و توفیق روزافزون برای تلاش‌گران بخش کشاورزی کشور خواستار است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *