قلع و قمع 5 دیوار کشی غیر مجاز در کازرون

WhatsApp Image 2021 12 22 at 11.49.41مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون  گفت: با دستور قضایی پنج دیوارکشی غیرمجاز در حریم شهر کازرون تخریب شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، حمید رشیدی با اشاره به اینکه برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز امروز به عنوان مطالبه مردمی تبدیل شده است تصریح کرد: 5 دیوارکشی غیرمجاز به مساحت 4500 مترمربع در دو نقطه از حریم شهر کازرون قلع و قمع شد.
وی افزود: با اجرای این عملیات، 4500 مترمربع اراضی کشاورزی این شهرستان با حضور نماینده دادستان، یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی، اجرائیات شهرداری، کارشناسان امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون رفع تصرف و به چرخه تولید بازگشت.
این مقام مسئول با بیان اینکه با هر‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تامین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند طبق قانون برخورد خواهد شد، تاکید کرد: براساس قانون، تغییرکاربری و تبدیل اراضی زراعی و باغی ممنوع است و مردم اگر قصد احداث بنا یا دیوارکشی اراضی زراعی و باغی خود را دارند ضرورت دارد قبل از هرگونه اقدامی نسبت به دریافت مجوز‌های قانونی اقدام کنند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: گشت حفاظت اراضی کشاورزی این مدیریت به طور مستمر در حال دهگردشی و رصد فعالیت های بخش کشاورزی شهرستان است،و شهرورندان می توانند ساخت و سازهای غیرمجاز را به سامانه 131 گزارش دهند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17741

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *