مکتب شهید سلیمانی مکتب حرکت جهادی و انقلابی است

3921607

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب حرکت جهادی و انقلابی است. با بررسی هر گوشه از کارنامه حاج قاسم، می‌بینیم که او با اقدام به موقع و جهادی توانست نشدنی ها را شدنی کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی‌نژاد در گفتگو با برنامه «سلام سردار» رادیو مقاومت در مکتب سردار سلیمانی در اقدام و مدیریت گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب حرکت جهادی و انقلابی است. با بررسی هر گوشه از کارنامه حاج قاسم، می‌بینیم که او با اقدام به موقع، دقیق و جهادی در مواجهه با شرایط سخت توانست نشدنی‌ها را محقق کند درحالیکه نوع چیدمان میدان، حکایت از بن‌بست‌های زیادی در مسیر داشته است.

ساداتی‌نژاد اظهار کرد: این ویژگی سردار سلیمانی محدود به حوزه نظامی نیست، اگر نگاه و تفکر حاج قاسم در استفاده از ظرفیت‌های مردمی را تکثیر کنیم می‌توانیم از آن برای شکستن بن‌بست‌های اقتصادی و سایر حوزه‌های کارشناسی استفاده کنیم و این درس بزرگی برای همه مدیران و مقامات کشور است.

وی با اشاره به اینکه جملات و وصیت‌نامه سردار سلیمانی درس‌های بزرگی برای همگان دارد ادامه داد: «نترسیم و نترسانیم» یکی از جملات سردار سلیمانی است که راهکاری فوق‌العاده و کلیدی مهم در حوزه مدیریت جهادی به ویژه در حوزه‌های کلان و حساس است.

وزیر جهاد و کشاورزی تصریح کرد: امروز در حوزه‌های مختلف کشور به تقویت روحیه جهادی و نگاه انقلابی به شدت نیازمند هستیم. نگاه و مکتب «بن‌بست‌شکن» حاج قاسم سلیمانی در حوزه‌های مختلف می‌تواند ما را در مسیرهای مختلف، به پیش ببرد و موانع را از سر راهمان بردارد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17755

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *