فرزندان شهدا علمداران جهاد تبیین در جنگ روانی دشمن باشند

3715764

حجت الاسلام ربانی فرزندان شهدا را علمداران جهادتبیین در جنگ روانی عصر حاضر خطاب و از آنها به عنوان بهترین گزینه برای جهادتبیین یاد کرد.

به گزارش  روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در نشستی با فرزندان شهدای شاغل در وزارت جهاد کشاورزی ضمن خوش آمد گویی خطاب به فرزندان شهدا گفت؛ شما عطر شهادت و شهدا می‌دهید، امیدوارم به فضل الهی بتوانید در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های حضرت امام و تأکیدات مقام معظم رهبری حرکت کنید.

نماینده ولی فقیه با ابراز خوشحالی از حضور فرزندان شهدا از ابتکار و خلاقیت آنها قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم این ابتکارات و این خلاقیت‌ها استمرار داشته باشد.

وی افزود: از خانواده و فرزندان شهدا انتظار داریم همانند پدران شهید خود با خلاقیت و ابتکار در عرصه‌های مختلف پیش قراول و پیشگام باشند و شاهد نقش راهبری آنها در این وزارتخانه باشیم.

ربانی در ادامه با ضروری دانستن برنامه و نقشه راه طبق منویات رهبر انقلاب، گفت؛ شما خواهران و برادران تحصیل‌کرده، مؤمن، معتقد و پایه کار باید با برنامه‌ریزی ۵ ساله در عرصه‌های مختلف خوش بدرخشید و به نقطه هدف برسید.
وی ادامه داد: فرزندان شهدا باید در عرصه‌های علمی و معنوی جزو نفرات برتر باشند و برای تحقق این موضوع نیاز به ارتقا تحصیلی و مهارتی تمامی فرزندان شهدا داریم.

نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه فرزندان شهدا گفت: فرزندان شهدا باید از لحاظ معنوی پیشگام باشند زیرا عملکرد آنها به پای شهید و شهادت نوشته می‌شود.
وی ادامه داد: کسانی که منتسب به شهید و شهادت هستند باید از نظر علمی و معنوی جلوتر از بقیه حرکت کنند و این امر محقق نمی‌شود مگر با برنامه‌ریزی، برگزاری کلاس و اردوهای مختلف.

سیدحسن ربانی در ادامه به اهمیت بصیرت در عصر حاضر اشاره کرد و گفت: محور دیگر بحث بنده تاکید به بصیرت و دشمن شناسی باتوجه به موقعیت شناسی است و باید بدانیم خانواده شهدا امروز چه نقشی در گسترش و تحکیم انقلاب ایفا می‌کنند این بحث مهمی است که ما نیاز داریم آن را تبیین کنیم.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها به اهمیت مسئله جهاد تبیین اشاره کردند و امروز دشمن خیلی تبلیغات وسیع بر علیه انقلاب ایجاد کرده و ما باید در مقابل: یک جنگ روانی علیه دشمن در جهت دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: فرزندان شهدا مبلغ و پیام رسان خون شهید و ارزش‌های انقلاب هستند و در جنگ روانی نقش مهمی در جهاد تبیین دارند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17804

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *