طرح «تداوم»، نقشه راه منابع طبیعی در سال جاری

IMG 20220330 113436

رییس سازمان منابع طبیعی گفت: امسال طرح «تداوم» (تولید، دانش‌بنیان، اشتغال آفرین و منابع‌طبیعی) طراحی و به عنوان نقشه راه به همه اداره‌های استان‌ها به‌منظور اجرا ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «مسعود منصور» به مهمترین چالش‌ها و ابرچالش‌های منابع طبیعی به‌ویژه حفاظت، آفات و بیماری‌های جنگل‌های زاگرس، آب، خاک و آبخیزداری و مقابله با بیابانزایی و گرد و غبار و راهکارهای توسعه منابع طبیعی کشور پرداخت و به سند اقدام سالیانه منابع طبیعی اشاره کرد.

وی افزود: هر سال بر مبنای شعار سال رهبر معظم انقلاب اقداماتی در سازمان انجام می‌شود، سازمان منابع طبیعی سال ۹۹ طرحی با عنوان «۹ در ۹۹» و سال گذشته طرح «۱۴۰۰*۱۴*۳» و امسال نیز طرح «تداوم» را طراحی و به عنوان نقشه راه به همه اداره‌های کل منابع طبیعی استان‌ها جهت اجرا ارسال کرده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی به تدوین و ابلاغ سند مدیریت مشارکتی مناطق بیابانی در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام، زمینه استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی، نهادهای جامعه مدنی، مردم، خیرین و دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17864

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *