عرضه جدید نهاده‌های دامی

4115877

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه نهاده‌های دامی از  امروز عرضه جدیدی خواهد داشت، گفت: البته در حال حاضر این نهاده‌ها در سامانه وجود دارد و تولیدکنندگان خریداری می کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد در یک گفت و گوی تلویزیونی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد، اظهار کرد: مرغ، تخم مرغ، شیر و روغن به اندازه کافی در کشور تولید می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: برای اینکه مردم مطمئن شوند کالاها به اندازه کافی است و هیچ کمبودی وجود ندارد کشتارگاه‌ها که پنج شنبه شب‌ها و جمعه تعطیل هستند در این شب‌ها فعالیت خواهند کرد تا فردا مرغ گرم در سطح کشور عرضه شود.

وی با بیان اینکه نهاده‌های دامی از شنبه (۲۴ اردیبهشت) عرضه جدیدی خواهد داشت، گفت: البته در حال حاضر این نهاده‌ها در سامانه وجود دارد و تولیدکنندگان خریداری می‌کنند.

ساداتی نژاد تصریح کرد: در ماه اسفند و فرودین ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است و تا پایان اردیبهشت ماه هم به ۱۳۰ میلیون قطعه خواهیم رسید.

به گفته وی، در ماه اردیبهشت به دلیل مازاد تولید، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به خرید مرغ مازاد کرد و بیش از ۲۰ هزار تن مرغ مازاد خرید داشتیم.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در کشور از بابت تولید وجود ندارد، گفت: فقط تغییر نرخ، صف ایجاد کرده است. هیچ مشکلی نیست و از صبر و همکاری مردم با مسئولان تشکر می‌کنیم.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17881

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *