نان سنتی گران نشد

4056748

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه افزایش قیمت نان سنتی صحت ندارد، گفت: تا دو روز آینده به دلیل مسافت‌ها، فراوانی و وفور روغن را در همه فروشگاه‌های کشور شاهد خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی معاونت سازمان ومدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کازرون به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد در جمع خبرنگاران در یک کارخانه تولید روغن نباتی، گفت: طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها یک اصلاح اقتصادی بزرگ به نفع مردم است که در کشور شروع شده و هدف آن هدفمند کردن یارانه‌ها است.

وی ادامه داد: در این طرح یارانه‌ها حذف نخواهد شد و فقط تخصیص یارانه‌ها از روی کالا به مردم منتقل می‌شود و عدالت توزیع را برقرار می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه میزان مصرف دهک‌های مختلف در شرایط معمولی متفاوت است، گفت: در این طرح دریافت عادلانه‌ای را خواهند داشت و میزانی که برای دریافت جبرانی در نظر گرفته شده بعضاً از مقدار هزینه تحمیل شده در دهک‌های پایین‌تر بیشتر است.

وی یادآور شد: این طرح یک کار بسیار بزرگ است و باید در سال‌های گذشته که تفاوت نرخ ارز کمتر بود انجام می‌شد؛ در هر صورت دولت سیزدهم این کار را که یک کار بسیار بزرگ در اقتصاد ایران است، مدنظر قرار داد و با دستور رئیس جمهور اجرایی شد.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=17883

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *