جلسه کمیته روستایی و عشایری نمایندگان دستگاه های اجرایی استان فارس

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان فارس ضمن خیر مقدم به حضار بالاخص حجت الاسلام والمسلمین رضایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: در آستانه ی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، کلمه ی اربعین در دین مبین اسلام واژه مقدسی است

امسال از تمام جهات چه از نظر موقعیت جهانی و استراتژیک منطقه و مشکلات اقتصادی و دشمنی های معاندین جهت خدشه وارد کردن به نظام مقدس اسلامی دارای اهمیت فراوانی است. شعارامسال افتخار به گذشته و امید به آینده است و باید بدانبم که دشمنان ما نمی توانند انکار کنند که نظام و انقلاب اسلامی چقدرموفق بوده و هست. وظیفه ی سنگین امسال ما با توجه به شرایط موجود اطلاع رسانی به مردم با اعداد و ارقام و مقایسه ی آماری چهل سال انقلاب و قبل از آن است دعا کنیم که بتوانیم قدر دان نعمت انقلاب اسلامی باشیم و آن را به دست امام زمان ارواحنا فدا برسانیم

قائمی در پایان با اشاره به آیین نامه های کمیته که توزیع شد گفت سعی کنیم بر اساس آیین نامه ها اقدام و گزارش کنیم و نسبت به مردم کوتاهی نکنیم.

در ادامه ی این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رضایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ایراد سخنان خود پرداخت و گفت:

امسال نهم دی ماه مردم دین خود را به نظام ادا کردند و با حضور خود در این راهپیمایی نشان دادند که پشت نظام و رهبری ایستاده اند. اما دشمنان با پخش تظاهرات دانشجویان در سال 88 و تغییر تاریخ آن سعی در ایجاد تشنج و انحراف اذهان نمودند اما مردم این را تشخیص داده اند.

رضایی با اشاره به خدمات جهاد سازندگی در سال های ابتدایی در روستا ها، عشایر و مناطق محروم و پس از آن خدمات قابل توجه جهاد کشاورزی گفت دشمنان و افرادی که در سیطره تشکل دشمنان هستند، محاسبات علمی خدمات نظام و همچنین دستاوردهای این انقلاب نسبت به گذشته را نمی توانند قبول کنند به همین جهت با انحراف اذهان و دادن داده ها و اطلاعات غلط در ماهواره ها به دنبال دروغ پراکنی و تحریف هستند.

تنها راه مبارزه با آن فقط اطلاع رسانی و حقیقت گویی و پرهیز از بزرگ نمایی است، به کارهایی که انجام شده نور زیادی نتابانید و کاری اگر انجام نشده با صداقت به مردم بگویید.

وی با بیان تعدادی از خدمات رفاهی و معیشتی بعد از انقلاب به روستاییان و عشایر گفت: دشمنان با تبلیغات دروغ و خشک و بی روح نمیتوانند شیرینی ها ی انقلاب را از مردم بگیرند شما نیز سعی کنید با اطلاع رسانی دقیق از طریق نمایشگاه ها دستاورد ها را به مردم نشان داده و این شیرینی را با اجرای برنامه های شاد همچون پرده خوانی بیشتر کنید.

به گزارش روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس پس از آن افراد حاضر در جلسه ضمن معرفی خود و محل خدمت و ارائه خدمات و برنامه های خود در این دهه جهت روستاییان و عشایر به ارائه ی پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

 

 

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=1945

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *