3هزار و 800 دوره آموزشی ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی اجرا می‌شود

 

مدیر کل آموزش وزارت جهاد کشاورزی گفت: به منظور ارتقای سطح علمی کارکنان، تا پایان سال جاری 3 هزار و 800 دوره آموزشی ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی تصویب و در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، مهندس محمد میثمی‌تبار در دوره آموزشی با عنوان نقش آموزش در توسعه منابع انسانی ویژه مدیران در قزوین افزود: برنامه آموزش کارکنان وزرات متبوع همه ساله بر اساس نیازسنجی، از ابتدای سال از طریق معاونت‌های تخصصی و سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها در قالب تقویم‌های آموزشی ابلاغ و تا پایان سال بر مبنای فرآیند اجرایی که توسط مراکز آموزشی با نظارت دفتر آموزش وزارت متبوع انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: امسال هم بر مبنای همین تقویم آموزشی که ابتدای سال توسط کمیته منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی تصویب شده در قالب تقویم و تقریبا 3 هزار و 800 دوره تصویب شده که این دوره‌ها در حال اجرا در کل کشور توسط مراکز آموزشی سازمان جهاد کشاورزی استان‌هاست.

به گفته وی از این میزان دوره تصویب شده، در حال حاضر یک هزار دوره در سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها اجرا شده است.

میثمی‌تبار به طرح‌های در دست اقدام ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی اشاره و اظهار کرد: طرح مهارت‌افزایی کارکنان جدید‌الاستخدام در قالب کارگاه‌های آموزشی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های کشت و صنعت و شرکت‌های سهامی و زراعی و تعاونی‌های تولید تدوین شده و مراحل نهایی خود را طی می‌کند که در صورت تصویب تا پایان سال از ابتدای سال آینده اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: این کارکنان جدیدالاستخدام تقریبا 6 ماه در شرکت‌های بخش خصوصی مشغول آموزش خواهند شد که به صورت عملی فرآیند تولید بخش کشاورزی را آموزش خواهند دید تا با توانمندسازی از طریق آموزش بتوانند دانش و تجربیات خود را به کشاورزان و بهره‌برداران انتقال و گام‌های خوبی در راستای رشد و توسعه بخش کشاورزی بردارند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20218

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *