ماه مبارک رمضان : بهار قرآن

 

به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان  هر صبحگاه  جلسات جزخوانی قران کریم در محل سالن جلسات مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده برگزار میشود در ابتدای این محفل انس با قران مدیر محترم جهادکشاورزی شهرستان فرارسیدن این ایام پرخیروبرکت را تبریک گفت . وی با بیان اینکه نزول قرآن در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاده است، عنوان کرد: برای انس با قرآن و بهرمندی از برکات و لذت بردن از قرائت یا تلاوت آن ما باید تلاش کنیم از ماه‌های قبل همچون رجب و شعبان انس خود با قرآن را بیشتر کنیم.

مدیر محترم جهادکشاورزی شهرستان آباده  اظهار داشت:  قران کلام خداست و اگر کسی هنگام تلاوت و قرائت قرآن در معنا و مفهوم قرآن دقت و تدبر داشته باشد به طور قطع از انس با قرآن لذت می‌برد.

مهندس یعقوبی با بیان اینکه تلاوت یک آیه در ماه مبارک ثواب یک ختم قرآن را دارد گفت: در روایات آمده حتی نگاه به قرآن اجر و پاداش دارد؛ چه خوب است که ما با قرائت و تلاوت قرآن بهره کافی ببریم البته در کنار انس با قرآن باید به آن عمل کنیم.این مقام مسئول در جمع  پرسنل شرکت کننده در این محفل معنوی  با اشاره به اینکه  خدمت به خلق نیز عبادت و رسالت و وظیفه اولیه کارکنان است از ایشان خواست به نحوی جلسات قرانی را دنبال نمایند که خللی در امر خدمت رسانی  وارد نشود

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20444

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *