حضور فرماندار در جمع کارکنان مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده

مدیر جهادکشاورزی شهرستان آباده گفت : در دومین روز از هفته جهادکشاورزی فرماندار آباده در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده حضور یافت و این ایام را به همکاران تبریک گفت . به گزارش روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی شهرستان آباده مهدی امینی اظهارکرد: جلسه بررسی مسایل و چالش های حوزه کشاورزی شهرستان آباده با حضور نیک مرام فرماندار، سلیمی معاون  و روسای ادارات تابعه با محوریت بررسی مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی شهرستان و رفع مشکلات بهره برداران این بخش روز پنجشنبه 22خرداد در محل سالن جلسات مدیریت جهاد کشاورزی برگزار گردید.این مقام مسئول تصریح نمود : مشکلات بخش کشاورزی در این جلسه با حضور عالی ترین مقام اجرایی شهرستان بیان و راهکارهای احتمالی بررسی شد . در این نشست نیک مرام با الگو و نمونه خواندن استراتژی جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن از مقام شامخ شهدای این نهاد انقلابی و اقدامات شاخص نیروهای جهادی تجلیل و قدردانی نمود وی سپس با اشاره به لوگو و آرم مقدس جهادکشاورزی که مزین به آیه قرانی و شعار پرمحتوای همه با هم است این نهاد را کارآمد و بسیار موثر از دوران صدر انقلاب اسلامی تاکنون دانست . این مقام مسول بیان داشت حدود سی درصد اشتغال کشور در بخش کشاورزی و دام است و این بخش باید با برنامه ریزی دقیق و مدون تلاش همه جانبه و استفاده از شیوه های نوین و کارامد زمینه رونق و اشتغال را در این بخش میسر سازد .

نیک مرام تصریح کرد : امروز فرصت خوبی برای تولید محصولاتی است که دارای ارزش افزوده ، سازگار با شرایط منطقه و امکان صادارات دارند.

فرماندار شهرستان آباده خاطر نشان کرد : افزایش ظرفیت تولید و رونق گلخانه ها وافزایش و جذب سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از برنامه های دولت در جهت توسعه شهرستان با توجه به پتانسیل های موجود است که امید است با ترویج مناسب توسط کارشناسان بخش کشاورزی شاهد تحقق این برنامه باشیم.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)سال جهش تولید نامگذاری شده است توجه به بخش کشاورزی و رفع مشکلات آنان باید در دستور کار جدی مسئولین قرار گیرد.               

نیک مرام با اشاره به این موضوع که اکثر مردم شهرستان  بصورت مستقیم و غیرمستقیم از راه کشاورزی و دامداری کسب درآمد می نمایندخواستار تسهیل هرچه بیشتر امور از سوی مسئولین به منظور حمایت از کشاورزان و دامداران شهرستان شد.

نیک مرام در خاتمه به بعضی از مشکلات بخش کشاورزی به ویژه تغییر کاربری ها،تعیین تکلیف باغ شهرها ،مشکلات کشاورزان با روند اداری صدور مجوزهاو مجتمع های دامی  اشاره و بیان نمود این موارد حتما پیگیری و راهکار ان در جلسه های آتی اعلام خواهد شد.

در ادامه ، مسئولین ادارات و بخش های مختلف هر یک به طور جداگانه با ارائه گزارشی در خصوص عملکرد خود مشکلات حوزه خدمت خود را بیان نمودند.

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20619

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *