بازدید فرماندار شهرستان آباده از گلخانه و کشت زعفران در منطقه سورمق

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده گفت: این بازدید در مورخ 99/9/1با حضور فرماندار شهرستان به همراه رئیس اداره منابع طبیعی ، رئیس اداره دامپزشکی،مسئول واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی و مسئول مرکز جهاد کشاورزی سورمق انجام شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آباده ،مهدی امینی اظهار داشت:طی این بازدید ضمن بررسی مسائل و مشکلات گلخانه هاو گیاهان داروئی توجه ویژه ای به بحث آب رسانی در مورد گلخانه ها شد.

وی افزود: فرماندار شهرستان از کشت گلخانه ای و گیاهان داروئی در سطح شهرستان اظهار امیدواری کرد و گفت:در شرایط کم آبی و بحران ،توسعه کشت گلخانه ای و گیاهان داروئی کم آب بر بهترین گام در جهت حفظ منابع آبی موجود،همراه با افزایش تولید است.امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده با اشاره به اینکه شهرستان آباده در کاشت محصولات کشاورزی در پی کشت هایی است که به کمترین میزان آب نیاز داشته باشد،زعفران را یکی از همین محصولات مناسب در این زمینه دانست.

امینی در بازدید از گلخانه آقای علوی اشاره نمود :که در حال حاضر دو شهرک گلخانه ای به مساحت 38 هکتار و یک روستای گلخانه ای به مساحت 15 هکتار در حال انجام مراحل اداری است به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

           

لینک کوتاه :

https://fajo.ir/?p=20692

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *